HTML

Eee PC júzer

Helló! Ebben a blogban arról olvashatsz, milyen az életem most, hogy egy ASUS Eee PC 4G-X boldog és büszke tulajdonosa lettem.

Friss topikok

  • doors (törölt): pedig én vártam a folyatást, azért is maradtál benne a google readerbe. Ezennel akkor kitöröllek. ... (2008.10.15. 15:10) Vége a dalnak (már egy ideje)
  • aws: na csak kiderült hosszú használatra alkalmatlan arra jó hogy magaddal vidd és ha tudod hogy wlan k... (2008.08.13. 18:07) Kialudt a tűz - de még pislákol
  • Bobb: Na ittvan: logout.hu/iras/kb_vagy_kib.html (2008.06.16. 18:55) Az első KOMOLY szívás
  • Karma: Az nLite nagyon jó, én már csak azzal telepítek wint. (2008.06.12. 11:30) XP karcsúsítás
  • slippy: aki kételkedne a magyar 900-as hamarosan történő megjelenésében, annak ajánlom a legfelső hírt eee... (2008.06.10. 09:47) Közelebbi ismerkedés

Linkblog

Vége a dalnak (már egy ideje)

2008.10.15. 12:29 USbfREAk

Jelentem, eladtam az Eee-t. Nem most, hanem még nyáron, de csak most jutott eszembe eme félbehagyott blogom... :P

Hogy miért adtam el?

1. A megjavított céges ASUS notebook-om annyival használhatóbb BÁRMIRE, hogy a kicsikét gyakorlatilag hosszú hetekig egyszer sem vettem elő.

2. Megláttam, hogy ott, ahol én vettem az enyémet, a 901-est olcsóbban adják, mint amennyiért én vettem ezt a 701-est (mindezt 2 hónappal azután, hogy vásároltam). Ettől konkrétan hülyét kaptam... :(

3. Nagyon jó áron sikerült megszabadulnom tőle.

Úgyhogy ennyi volt a történet. Amennyire bele voltam bolondulva, annyira sikerült - aránylag hamar - "kiszeretnem" belőle. Ez az igazság. Ha a szívemre teszem a kezem, azt vagyok kénytelen mondani, hogy - a korábbiakban sorolt hibák, de inkább hiányosságok miatt - nagyon korlátozottan használható a 701-es (az új tulaja speciel imádja, szóval lehet, hogy csak nekem nem jött be...), úgyhogy automatikusan a 901-est vagy esetleg valamelyik nem ASUS gyártmányt ajánlanám, ha valaki netbook-on gondolkozik.

U.i.: Ha lesz másik netbook-om, talán arról is elkezdek egy blogot. ;)

Sziasztok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepcjuzer.blog.hu/api/trackback/id/tr93715119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doors (törölt) 2008.10.15. 15:10:56

pedig én vártam a folyatást, azért is maradtál benne a google readerbe. Ezennel akkor kitöröllek.

:)
süti beállítások módosítása