HTML

Eee PC júzer

Helló! Ebben a blogban arról olvashatsz, milyen az életem most, hogy egy ASUS Eee PC 4G-X boldog és büszke tulajdonosa lettem.

Friss topikok

  • doors (törölt): pedig én vártam a folyatást, azért is maradtál benne a google readerbe. Ezennel akkor kitöröllek. ... (2008.10.15. 15:10) Vége a dalnak (már egy ideje)
  • aws: na csak kiderült hosszú használatra alkalmatlan arra jó hogy magaddal vidd és ha tudod hogy wlan k... (2008.08.13. 18:07) Kialudt a tűz - de még pislákol
  • Bobb: Na ittvan: logout.hu/iras/kb_vagy_kib.html (2008.06.16. 18:55) Az első KOMOLY szívás
  • Karma: Az nLite nagyon jó, én már csak azzal telepítek wint. (2008.06.12. 11:30) XP karcsúsítás
  • slippy: aki kételkedne a magyar 900-as hamarosan történő megjelenésében, annak ajánlom a legfelső hírt eee... (2008.06.10. 09:47) Közelebbi ismerkedés

Linkblog

Counter Strike 1.6 - első próbálkozás

2008.05.09. 10:38 USbfREAk

Paraszt módszer

Találtam a szekrényben egy 1 gigás SD kártyát (Kingston ez is, de nem HC-s), úgyhogy arra gondoltam, felteszem rá az 1.6-os CS-t, és kipróbálom a gépen. Ha már egyszer azt írták róla, hogy fut rajta. (Pontosabban azt olvastam egy fórumban, hogy az első CS fut. És ez lehet, hogy azt jelenti, hogy az 1.0-ás...) Viszont nem rendesen telepítettem, hanem egyszerűen egy már feltelepített verzió teljes mappáját feltettem a kártyára. (Erre a kártyára meglepő módon simán fel lehetett másolni közel 600 megát...)

Majom a vízben

Nos, a játék menüje elindult szépen - automatikusan görgetős üzemmódra váltva a képernyőt -, ám mikor az Options-re kattintottam, kifagyott. :( A játék, nem a gép. Feladatkezelő - CS kilőve. Megpróbáltam még egyszer, de ugyanez volt a történet, úgyhogy később rendesen is feltelepítem az Eee-re, és még egyszer nekifutok a kérdésnek. Megjegyzem, ötletem nincs, miért is ne kellene elindulnia, ha egyszer ez egy teljesen normális PC...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepcjuzer.blog.hu/api/trackback/id/tr28461080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása