HTML

Eee PC júzer

Helló! Ebben a blogban arról olvashatsz, milyen az életem most, hogy egy ASUS Eee PC 4G-X boldog és büszke tulajdonosa lettem.

Friss topikok

  • doors (törölt): pedig én vártam a folyatást, azért is maradtál benne a google readerbe. Ezennel akkor kitöröllek. ... (2008.10.15. 15:10) Vége a dalnak (már egy ideje)
  • aws: na csak kiderült hosszú használatra alkalmatlan arra jó hogy magaddal vidd és ha tudod hogy wlan k... (2008.08.13. 18:07) Kialudt a tűz - de még pislákol
  • Bobb: Na ittvan: logout.hu/iras/kb_vagy_kib.html (2008.06.16. 18:55) Az első KOMOLY szívás
  • Karma: Az nLite nagyon jó, én már csak azzal telepítek wint. (2008.06.12. 11:30) XP karcsúsítás
  • slippy: aki kételkedne a magyar 900-as hamarosan történő megjelenésében, annak ajánlom a legfelső hírt eee... (2008.06.10. 09:47) Közelebbi ismerkedés

Linkblog

Akku kérdés

2008.05.09. 08:19 USbfREAk

Mennyi az annyi?

Az első megjelent információkkal szemben ez a modell (4G ugyebár) nem 5200-as, hanem 4400 mAh-s akksival érkezett hozzám. Nem lepődtem meg, mert olvastam már, hogy gondok voltak a nagyobbik modellel. Elméletileg ezzel az akksival is el kéne ketyegnie vagy 2 és fél órát. (A hivatalos honlap szerint 2,8 órát kellene bírnia, bár megjegyzik, hogy ez csak tájékoztató adat.) Ezzel szemben jelenleg az az érzésem (ugyanis még nem mértem le pontosan, de ez még talán ma megtörténhet), hogy 2 órát sem fog bírni bekapcsolt WLAN antennával.

Egy kis matek

Azt gondolhatná az ember, hogy az "ultra alacsony" fogyasztású (ráadásul 900 helyett 630 megahertz-en ketyegő) proci, a mozgó alkatrészt nem tartalmazó háttértár, valamint a kisméretű kijelző miatt egy normál notebook-okba való kapacitású akkumulátorral ez a kis gép szuper sokáig fogja bírni. Én legalább is ezt gondoltam. Abból indultam ki, hogy ha a "normál" notebook-om (már emlegettem; 15,4-es, Sempron procis ASUS A6M) a 4800-as akksijával gazdaságos üzemmódban (visszavett proci órajellel) több mint 3 órát bír, akkor ennek is minimum annyit, de inkább többet kellene bírnia. De úgy tűnik, hogy ez a gondolatmenet jelen esetben abszolúte nem állja meg a helyét. Vagy én csinálok rosszul valamit... :P

U.i.: Bezzeg a Vye S18 a kis AMD procijával a 2600-as akksival kibír 4-4,5 órát! Hogy is van ez a kisfogyasztású és nem melegedő Intel (elsősorban Celeron) procikkal?! ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepcjuzer.blog.hu/api/trackback/id/tr1460916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rivera 2008.05.10. 00:02:01

Akku kérdésben sajnos ugyanez a tapasztalat, maximum a 2 óra bekapcsolt wlan-al, alacsony fényerőn.

USbfREAk 2008.05.11. 21:31:29

Ha esetleg lehetmajd nagyobb akksit kapni, akkor lehet, hogy beruházok egyre, vagy megérdeklődöm az akksis ismerősöknél, hogy nem tudnák-e nagyobb kapacitásúra cserélni a mostaniban a cellákat.
süti beállítások módosítása