HTML

Eee PC júzer

Helló! Ebben a blogban arról olvashatsz, milyen az életem most, hogy egy ASUS Eee PC 4G-X boldog és büszke tulajdonosa lettem.

Friss topikok

  • doors (törölt): pedig én vártam a folyatást, azért is maradtál benne a google readerbe. Ezennel akkor kitöröllek. ... (2008.10.15. 15:10) Vége a dalnak (már egy ideje)
  • aws: na csak kiderült hosszú használatra alkalmatlan arra jó hogy magaddal vidd és ha tudod hogy wlan k... (2008.08.13. 18:07) Kialudt a tűz - de még pislákol
  • Bobb: Na ittvan: logout.hu/iras/kb_vagy_kib.html (2008.06.16. 18:55) Az első KOMOLY szívás
  • Karma: Az nLite nagyon jó, én már csak azzal telepítek wint. (2008.06.12. 11:30) XP karcsúsítás
  • slippy: aki kételkedne a magyar 900-as hamarosan történő megjelenésében, annak ajánlom a legfelső hírt eee... (2008.06.10. 09:47) Közelebbi ismerkedés

Linkblog

X-Atka

2008.06.02. 09:47 USbfREAk

Megmagyarázhatatlan jelenség

Gondoltam, felteszem az Office 2003-at a gépre. A Works ugyan kifogástalanul működik (eddig minden 2003-as fájlt gond nélkül átkonvertált a saját formátumába), mégis természetesebbnek hat az Office. Én már csak ilyen konzervatív vagyok. (Vagy kényelmes?) Az volt a tervem, hogy leszedem, hogy a "helyére" tegyem az Office-t. Ekkor ért a meglepetés.

A korábbi ~800 megányi szabad hely a C: meghajtón ugyanis felment hirtelen 1,2 giga fölé. Hű... ;) És most is, hogy a Word-Excel-PPoint kombót feltelepítettem, maradt még több mint 1 giga. Igazán nem értem, hogy ez a hirtelen tárhely-felszabadulás minek volt köszönhető. Talán a sok állásnak. (Az utóbbi két hétben ugyanis alig vettem elő a kicsikét, mert lusta voltam feltenni rá az otthoni nyomtatóm driver-ét, illetve a 16 gigás pendrive-ra sem "költöztem még rá" teljesen, de ettől a héttől a "nagy" céges laptop marad bent az irodában, és éles tesztnek vetem alá a 701-est.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeepcjuzer.blog.hu/api/trackback/id/tr68498875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konzervman 2008.06.03. 16:36:17

Leszedted a Worksöt? és ennyi hely szabadult fel?
Pont pénteken kaptam meg a törpét, ezért kérdezem.

pc mániás 2008.06.05. 16:11:58

Fantasztikus ez a blog oldal, nem is értem hogyan tudod vele lázban tartani a pasimat...

USbfREAk 2008.06.05. 17:14:07

konzervman: Pont az a lényeg, hogy végül NEM szedtem le a Works-t... ;)
süti beállítások módosítása